недеља, 24. јун 2012.

Dobro jutro letu :)

Divan osećaj... Napolju još nije toliko grozno :D barem moja soba gleda na baštu, i svežije je, jer drveće pravi hlaad. :) 
Sad sam stavila kafu da se kuva...pa ću onda da vidim šta ću. Nemam ideju nikakvu. Teodora me zvala  da dođem danas kod nje, ja bih rado, samo kad bi mi odgovorila na pitanje u koliko sati. Sačekaću je do dva, posle ću već da se organizujem.
Večeras Julija i Aleksandra časte na kej. Izuzev nekoliko ljudi, treba da gledam i sve one balavce, i njihove histerične reakcije nakon jedne čaše piva ili nečega žestokog. Pfff, nije zabavno. Prošli put kad je svirao Method, ja sam se zaprepastila koliko je Strahinja budalast, njemu treba zabraniti alkohol, strogo! 
Da se čovek nekad pokaje što ih uopšte zna. :D
Juče je bio fin dan, i noć. Bila je akustična svirka u Gruv, i to jako dobra, pa sam se nauživala. I sledeći put kad bude ovako nešto, idem opet. :D Ima da se zalepim samo tako. :D 
Jedva čekam da odem u Niš, ne mogu da opišem koliko. Ne sedi mi se ovde, barem ne stalno. 
Uhvatila me strašna čežnja za čokoladom, bliži se PMS xD šta ću. 
Divne male čokoladice...podsećaju me na Zelju. :D Hahaha xD 

Нема коментара:

Постави коментар