среда, 13. јун 2012.

Evo mene! :D

Ceo dan sam nešto zamajena xD i nisam stigla da blogujem čim sam došla kući. To je verovatno teško palo Anđeli koja me ''klikća'' na svakih sat vremena. :D 
Danas je bilo mnogoooo vruće, toplije je svakog dana. Prva tri časa sam provela u zavisti xD zapravo, prvi sam prespavala xD pošto likovno više nemamo. :D Na drugi samo Jelena i ja došle tek onako, da ispoštujemo fizičara. Nedostajaće mi mnogo. Od sledeće godine, opet me čeka borba za golu egzistenicu pozitivne ocene iz fizike, bedar'ca.
Trećeg časa sam zavidelA drugoj godini. Raspustili su se danas, tako su bili veseli, dobro ne baš xD bilo im je vruće, ali šta fali? Ja imam još nedelju dana. Mada za mene raspust zvanično počinje kad se završi sutra. :D To moje sutra traje od 7 i 15 do 12 i 35. :D 
U školi sam se prijatno iznenadila kad sam videla Fićka da čita knjigu...sa tolikim entuzijazmom, prosto mogu dok gledam sliku da osetim kako zrači!! :D 
Hahaha, kad se setim na ekskurziji kad smo ložili celo odeljenje da je bilo nečega. :D Naravno, nije bilo. Ali neka misle, fino je kad pola odeljenja misli da si neka teška je*a*ica. :D Kako sam prosta...majko mila! 
Jelena se opet sakrila...D: 

Ali ne zadugo. :D Lepo se slažu, i to me baš raduje xD neće im biti loše u Beču nikako! : D 
Ceo dan je bio u duhu matematike, zbog predstojećeg pismenog.

 Nije mi se radilo, iskreno, nimalo, ali morala sam da radim...i mislim da nemam pojma. :D 
Uzela sam Zeljin balzam za usne xD 
Počela sam da prisvajam njene stvari u poslednje vreme. :D Što se po faci, da primetiti. :D 
Hahahahaaha xD ubiće me za ovu sliku. :D Naravno xD slika je slučajno uzeta, rukom majstora!! :D 


Нема коментара:

Постави коментар