субота, 9. јун 2012.

Glupo jutroooooo, ne svidža mi se nikako!

Kad sam se probudila prvo sam počela mane da nalazim svemu što sam mogla... D: Ugledala sam na zavesi plave mrlje, od glupe bluze, ona je toliko obojena, da ostavlja tamno plave fleke. . .nisam mogla da ostavim bluzu da se suši napolje jer je Alisa ceo dan bila puštena, i onda bi je otkinula sa žice, i odnela u svoje odaje. Pošto sam dugo spavala, umesto da mi se soba izvetri ugrejala se, a ćale puši kao Turčin, pa pola kuće miriše na nikotin, ajde da je neki, nego nije! :D Moja soba miriše na kafu...i to cenim. :D 
Onda sam pustila vodu da se umijem, i nije je bilo...vode nema! Kad li će da dođe, pojma nemam, ali se iskreno nadam da će što pre, jer se osećam štrokavo, jako štrokavo! 
I vruće je, pa je još gore! 
Smiri se Nadoo, smirii see..

Нема коментара:

Постави коментар