уторак, 5. јун 2012.

Hallo! :D

                          Vi gar du? :D Svensk... <3 Kako volim taj jezik, to nije normalno! Želim da studiram švedski, da živim u Stokholmu, i da se udam za Šveđanina. To nije mnogo, kad pogledam šta sve drugi žele... :D 
Vruće je danas, a sinoć je padala kiša, pa sam se jadna ponadala da će da bude svežije, ali jok. 
Intermezzo se vidi. Tamo profesori čame na svakom odmoru. Piiih! A malo na dole, tj. u dvorištu škole videla sam gos'n Mladena :D grbav je. Nema šta, ja sam definitivno Čedoljub! Obeležena sam do kraja života. :D 
Nisam mogla da ga slikam :( bio mi je daleko. Ah, muke. 
Utehu sam našla u slikanju. Mada ne znam, nisam nešto fotogenična ovih dana, ne znam stvarno šta mi je, ja sam lepo dete. 
Ali što su nam laci lepi. :D leeeej. :D 
Divno! Moj čak nije ni drečav, a vidi kakav je ispao! Juju! Jovana je čak malo gnjavila Milana, sklopili su nesvesno primirje, jer su se zakačili za vreme fizičkog nešto. Milanče nam se mnogo usililo, malo da se smiri da mu ne dođe Nada. :D Filipa sam malo spustila, preterao je. Neće mi biti problem i Milana. Toliko su se promenili, ustvari, samo su pokazali pravo lice, uvek zaboravim da se ljudi ne menjaju. :) 
Još jedna slika vrste luđačke, tipa prozorskog. 
Providne smo kao dusi... Kako je ovo jezivo. 
I jedna mučenička slika...Jelena se samo krije, gora je od mene.
Kako bolesno izgleda ova slika, auuu...Zelja serial killer. Nema šta.
I tako se završio još jedan dan u školi. Posle informatike mi je laknulo, u četvrtak ću da odem na čas da popravim ocenu i to je to. :) Posle smo Jelena i ja čekale Ognjena, dok smo čekale srele smo Anđelu Đermanović, Marijanu, Dinu i Draganu... Videla sam i Jovana, prišao čovek do Marijane da uzme alibi da bi se pozdravio sa mnom, nema šta, seksi dečko. :Đ Što me onda Dragana čudno pogledala. x.X A dobro, neka je. :D Ne mogu da mislim na to sad. Još 17 dana do raspusta! Nedostajaće mi ova naša učionica kad odemo, ali dobro, navikla sam da odlazim, šta je to za mene. I'm like a bird! :D Nelly Furtado...tad su joj pesme i ličile na nešto...sad sve neke tutube...kukube...trntrntrn...lupam.
:umna odjava:


Нема коментара:

Постави коментар