уторак, 12. јун 2012.

Heeeei jaaa, gotova biologija!!!

Dočekah i to! Svaka mi čast. Hvalaaa hvalaaa!! :D I toga sam se ratosiljala, sad ću da naučim tekst za prezentaciju iz nemačkog, i da radim matematiku neku, kaaoo, nešto tamo. :D Mislim, ne znam ni ja. :D 
Posle škole sam bila sa Duletom na kafI...i bilo je lepo, kao i obično. :D Začudio se što nisam pomenula ni Džonija, ni Mikija xD ni Mikija dva. :D Nemam volje za njih. :D Od vrućine ne mogu da mislim ni na koga. :D Samo da meni ne bude vruće. :D
Nisam nešto in the mood for boys. A pošto mi Dule nije drugarica kako mi je rekao pre nedelju ili dve možda xD neću da mu pričam o momcima b'e! :D Šalim se, hoću. :D Ali kad mi se neko baš svidi, ovo je sve na oko na oko. :D 
Sad ću sa lenom da pijem Nesquick! :D

Mislim da se vidi čija je čija čaša. :D :)

Нема коментара:

Постави коментар