уторак, 5. јун 2012.

Izuzetan sam ljud. Ovako zelenog svi me žele. :Đ 
Mnogo sam lenja, valjda je to normalno s' obzirom da se za nešto više od dve nedelje raspuštamo. Od predmeta ostala mi je samo biologija i informatika. A ne živi mi se kad pomislim da ću u četvrtak da odgovaram biologiju, a tamo sledećeg informatiku. Ne želim da zamišljam kako je na faksu. -,- Izvan-redno verovatno. :D 
Sutra će deo odeljenja biti odsutan jer idu u Bobište da gledaju neke zvezde, a zapravo idu da izbegnu školu. :D Neka ih, meni se ne ide tamo, mrzim vrućinu, mada u pet počinje to izviđanje, ali je već oko 6 vruće. Neka hvala. 
Jelena i ja sedimo zajedno ceo dan sutra. Biće zabavno. :D Nemamo mnogo prilika da sedimo zajedno ovako. Obično sam sa Anom, i ne žalim se. :) Ali sada Ana ide, i Jelena i ja se sastavljamo. :D Wooooooohoooooooo! 

Нема коментара:

Постави коментар