петак, 22. јун 2012.

Ko je najlepši stvor na planeti?

Lena! 
Šećer mali. Eto, kad veže kosicu, i kad se sredi kao prava devojčica je. Ne kao njena tetka kad je bila mala, pa onako raščupana izađe na ulicu, ma jok. Ovako je savršena. :) Lepi ljud. :) 
Jedva čekam sledeće nedelje da idem u Niš, makar na jedan dan, otišla bi na mesec dana tamo, da promenim sredinu, da ne gledam jedno te iste ljude. Ali kao da me nešto tera da ostanem ovde, kao da će nešto da se desi i da ja treba da budem tu. :D Hahahah xD mora da je to samo uobrazilja. :3 
Ja sam shvatila da sam ja ženska verzija Jim-a Carrey-a :D ludača! Treba da izađem uskoro i ne znam šta da obučem, ali mislim da imam ideju. Moram da obučem mini hop (kako to retardirano zvuči o.O), jer ću da nosim šorts, ali će večeras da bude sveže, a počela sam da dobijam probleme sa jajnicima i ondaaaa....tralalala xD moram da se zaštitim, valjda i od komaraca xD kako da ne. :D Neću da idem kod Rakićke na rođendan ipak, neprijatno mi je pomalo, jedva se družimo i pričamo i ja treba da idem tamo sad o.O a nisam je ni zvala na moj 18. rođendan, mada...nisam nikoga zvala jer ga nisam ni slavila xD. A ne mogu da javim Anđeli jer glupi Skype neće da mi radi. -,- Nego nema veze, nadam se da mi neće zameriti. Jel neeećeeeš Anđela?? :D 
Po drugi put gledam Eternal Sunshine Of The Spotless Mind...film je tako savršen, ima čudne likove, nekako je skroz uvrnut film. A Jim je divan, duša... :3 Još malo pa moram da se spremam za korzo...fuck yeah! 

Нема коментара:

Постави коментар