недеља, 3. јун 2012.

Lady and bird mode :)

              Rano sam ustala...tipično za mene, barem u nedelju.  Nisam nešto raspoložena za ludovanje, pa sam stavila kafu, da vidim šta ona može da učini u moju korist. Ne mogu da jedem, želudac me boli, nemam apetita od ranog jutra, što bi značilo da ću kasno uveče da se bacim na hranu. -,-
Ali zato je tu uvek muzika <3

Sinoć mi je bilo lepo. :) Našla sam se sa Danicom, kupile smo pivo i uživancija. :D Srele smo Mariju i Draganu, onda Juliju i Marijanu, jure se devojke po gradu xD ne mogu da se sastave. Drago mi je što sam videla Juliju, dugo je nisam videla baš, treba da izađemo sledećeg vikenda nadam se. I sa Teodorom isto treba da izađem. Ova nedelja se tek završava, a ja se unapred radujem predstojećem vikendu. :D WIN! :D
Kasnije uveče je došao Dušan da me vidiii :D a onda smo Danica i ja napustile divni sajam da odemo na Bojanu. Auuu xD Miki Mali je bio tamo, taj čovek će da me ubije jednog dana majke mi. Tako je divan, i savršen, ali ja ne mogu nikako da mu priđem, ni da ga pipnem. Star je. :D To mi je izgovor. A iskreno ne bih da se vodim za čuvenom rečenicom, ''Jednom se živi, treba sve da probaš, jednom si mlad.'' :D 'Oće! :D Posle ću ja deblji kraj da izvučem. Neka, neka. Malo sam otkačila na Bojanu, a posle i kroz centar, pošto je Dule rešio da krene sa nama na sajam. A tamo sve neki džiberi, jeza da te uhvati. Možda svi imaju sidu. o.O 
I tako. . .čak mi se dok smo išli prema sajmu posviđao jedan dečko, ali saznanje da je '96 godište...ubilo je sve u meni. Ne želim reprizu. :D Jeste šećerlemica, ali je neki napucan, možda i umišljen, ma šta znam, briga me. :D Lepo je biti sam. . .za sada. 
Nemam nikakvu predstavu da je već jun. Sve mi se čini da je kraj februara. :D 
Sad bi da šetam nekom stazom u šumi...
Mutljavina tipična xD ali mi se sviđa. :D 
Nemam ideju šta da radim, ne znam ni da li imamo nešto za sutra da učimo. Nadam se da mi je Kristina ostavila ''Poslednji voz za Hirošimu'' čitaju mi se takve morbidne stvari, nešto nisam raspoložena za romant'ku. 
Hvata me neko neraspoloženje x_X moram to da iskorenim, lepo je vremeee <3 malo vruće, ali šta fali? :D  Ajde, neću od ranog jutra da se baksuzim. :D

Нема коментара:

Постави коментар