среда, 6. јун 2012.

Lena's back. :D

             Dan je divan...iako sam do sad učila biologiju, i nije mi ni do čega, kafa čini svoje, njeno kontroverzno dejstvo me oplemenjuje! :D 
Sutra ću valjda da završim sa njom, prokleta bila! :D Ne mogu više da učim, ubija me ovo učenje. Ali ja bez labela ne mogu da učim. :( Kad mi ono nije tu, ja ne mogu, nikako ne mogu da se skoncentrišem.
Dan mi je još divniji jer je tu...
...moja retarda! <3 
Bila je mirna danas, nije mi smetala mnogo dok sam učila. Solidna je bila. :D Zauzvrat je slikana. D: 















A dan je divan! Nije vruće, baš je prijatno i sunčano. E ovakvo vreme mi prija. :)  
Kako volim ove šare koje prave sunčevi zraci, refleksija. :D 
Pogled sa mog prozora...travnjak uređen od strane Alise. :D 
Dan je sve u svemu prošao fino. Jedino me malo iznerviralo moje divno odeljenje... Neće da uče a onda kukaju zbog ocena. Ne znam koja je poenta, kada će im sve ocene biti popravljene, imaće možda i sve petice na kraju, bez muke. :) 
No dobro...
Bila sam sa Jelenom do Terranove posle škole, videla sam divaaaan džemper koji je zaostao tako, a džabe je bio bukvalno, 500 dinara. 
<3
Posebno me usrećilo to što ima jelenčiće...a ja mnogo volim jelene. :Đ Samo nigde ne mogu da nađem prsten, :/ ali dobro, biće najezde uskoro sigurno, onda će ljudi malo da se okanu sovica... Bilo bi redno! :D A sada...natrag na obnavljanje... :(  A sutra ću da spalim knjigu... :D 

Нема коментара:

Постави коментар