четвртак, 7. јун 2012.

Ma ćao!

Danas sam umorna, i želim da me nema. :D Nisam imala prvi čas, tehnički gledano ni drugi, posle sam odgovarala biologiju, i ništa ga nisam razumela, i nisam ni dobila ocenu, niko od nas nije. Nemamo volje da se spremamo više, i to što naučimo je mnogo površno. Mislim da ću i u ponedeljak da odgovaram...nadam se da ću imati volje. :D 
Posle škole sam se našla sa Dinom i Teodorom u Gruv, tamo smo pile kafu, retku, ali kafa je kafa. Videla sam Duletaaaa, i Stopija, i nekog trećeg čoveka, ali ne znam ko je, niti me zanima. :D 
I tako smo lupale gluposti. Skroz sam otkačila xD imam momente kada buljim u nekog dečka, i ne mogu pogled da sklonim sa njega. Posle pola sata, kad ga ope vidim, ne osetim ništa. Pubertet me hvata. :D 
Do sad sam bila na času matematike...pff...umorna sam, a moram muzičko da učim...uz Siu. :)

Нема коментара:

Постави коментар