субота, 16. јун 2012.

Mir mir mir, niko nije kriiv?

Sinoć je bilo ludo veče, moram da priznam. :D Nismo znale šta ćemo ni Jelena ni Kristina ni ja. Prvo smo u 6 išle u Kulturu da kupimo knjige neke, na popustu su, bilo je neko veče knjige, ili tako nešto. :D Kupila sam tri knjige... i jedva čekam da počnem da ih čitam. :) 


Samo jedan krimić sam uzela, moram da o'ladim malo sa takvim knjigama, ili ću postati jako paranoična, a to ne valja. :D Kako muzika, tako i knjige imaju veliki uticaj na mene, pogotovu ako mi se mnogo svide, ja se onda skroz ubacim u neki trip, i bude svašta. :D 
I tako kupismo knjige. Kasnije smo izašle. Srele smo Duleta i kompaniju na sajam, pa smo im se pridružile. :D Tu je bila i Anđela, pa smo se kasnije te večeri izmirile malo...pričala sam i sa Jelenom, komunicirala sam i sa Stopijem čak. :D Nema mržnje, širimo ljubaF. :D Mislim, šta reći. : D
Najsmešnije mi je bilo kad sam sela da pričam sa Džonijem. :D Ono je bio doživljaj, za mene barem. :D Mlogo je pametan, vodili smo intelektualan razgovor, dirnuta sam, jako, zaista... Nisam doduše bukvalno dirnuta. :D Ustvari jesam o.O držao mi je ruku...ali onako, ništa nešto posebno. :D Dirnuta sam u duhu, duh mi je dirnut, eto, sad sam definisala. :D 
Posle sam se vraćala sa Stopijem kući xD bilo nam je usput, sve u svemu mnogo čudno veče, možda se jednog dana i ponovi. :D 
Kad sam ustala posle ujutru, izašla sam na kaficu sa Anđelom, pričale smo, smejale se xD pravile cirkus. Vrućina je na zavidnom nivou, mrzim je moram da ponovim po hiljaditi put! Nego dobro, imamo adekvatnu opremu. :D 


Нема коментара:

Постави коментар