петак, 8. јун 2012.

Napokon!

Ima onih dana (koji nemaju veze sa PMS-om), kada jedva čekam da dođem kući, a to je svaki radni dan. :D Ovaj petak sam posebno jedva dočekala jer je jedan od poslednjih u trećoj godini. Još 14 dana, znači, dve nedelje. :) 
Čim sam ugledala sobu
...osetila sam olakšanje. Hahahah xD vidi mi se kasica :D strašnost.
Opsednuta sam cvetićima ponekad. 
Razmišljala sam da uzmem ''cvetnu'' posteljinu, nešto na fazon ove moje korpice, ali treba da nađem, Ikea ima sigurno. Samo da im nađem prodavnicu, nema je ovde, a nisam je videla ni u Nišu. A tražim je, tako je tražim, a tako je nema. :D Baksuzluk. 
Danas je baš bilo vruće, mada nisam osetila nešto tu vrućinu na putu do kuće, ali kad sam ušla unutra, primetila sam razliku od sigurno deset stepeni. 
Škola kao škola, sad je prošla, a ja već pijem kafu u mom bunkeru (sobi xD) dok ovo pišem. 
Kristina je kupila prelepu haljinicu :O kad je bila u Španiji. <3 Divna je!
Rekla je da izgleda kao da ima jednu nogu. o.O Brljiva.
Ana je pristala da se slika...a ja sam se izmotavala, nisam fotogenična ovih dana, rekoh već. :D 

 Mnogo smo zeznute, nema šta. :D 
Ani je ostalo muzičko za ponedeljak...greota :( ja sma to završila... :(
Na času istorije sam sedela sa Jovanom u prvoj klupi. :D Slikala sam se, onaj naš Miki ne primećuje ništa. Tako smo uspeli da ufaćkamo Andriju i Anđelu, Anđela nije primetila, ali nas je Andrija ufaćkao, što se vidi na slici xD gleda u kamericu. :D 
I napokonn kraj.... 
Srce <3 moje i Jovanino :) 
umetničke duše, evo i sLunce nam se pridružilo malo. :D 
<3 :) 






Нема коментара:

Постави коментар