петак, 15. јун 2012.

nytt

Još sledeća nedelja xD i ja sam zvanično slobodan čo'ek. :D Bila sam sa Jelenom i Krisitinom u NY...u ovom gradu samo to imamo. :D Jedva čekam da odem u Niš da opet ušetam u Tally Wejli i Orsay. :3 
Kako god xD jedva čekam da odmorim slušne koščice. 
Našla sam fine tamno crvene pantalonice :3 baš mi se sviđaju.
Mnogo mi se sviđa materijal, ako plišaaan je :3 divne su, naravno lepo mi stoje xD :D  hahaha. :D 
Obožavam izbledele boje, to se zna xD mislila sam da uzmem šorts u istoj boji kao moje svetlo zelene pantalone, ali sam se odlučila za koralno crvenu boju. :) Odgovara sasvim. 
Na sličan fazon kao onaj crni koji mi je sestra uzela. :) 
I naravno, najlepšiii. :D 
Divan je, još samo da nađem model sa izvučenim džepovima, i zadovoljna sam. :) 
Inače xD kad smo već kod nytt stvari :D dobila sam sat od mamine advokatice, kao poklon za 18. rođendan. D: 
Morgan...očekivala sam Casio... :D ili Fossill...ipak su to najpopularniji brendovi.
Meni se sviđa što je klasičan, samo...nemam pojma kako ću da gledam na sat xD nema brojeve xD a i ruka mi je sitna, stalno se pomera, ali nema veze, divan modni detalj svejedno. :) 

Нема коментара:

Постави коментар