петак, 1. јун 2012.

Odmor posle odmora. :D

           Počela sam pravo da se ulenjavam ovih dana...četvrtak i petak bez škole...nisam knjigu pipnula, kako ću da je pipnem u ovolikom gradu xD nema vremena da se uči. Ne mogu da imam i jare i pare. D: 
Mnogo i ja hoću... :D Nisam našla nijednog lepog dečka, sve mi je ravno, već duže vreme, to me pomalo brine. Ali dobro. :D Nije strašno. Koga nema, bez njega se može! 
Lena crtačica...od ranog jutra xD nadograđuje radove xD..
Još malo pa sam završila knjigu...evo sad ću da iskoristim ovo jutro da je završim, pa onda da pređem na sledeću. Baš mi se dopala!

I najslađa čokolada na svetu! Ozbiljna sam, toliko je slatka da me davi gorušica... :D Tako mlada a već bolna. Jao meni!
Na ovu kuću gleda terasa moje sestre. Divna je kuća, a gazde gotovo nikad nisu tu, žive u Švajcarskoj xD eee hoću i ja tamo! Imaju li sinove neke, možda se sretnemo. :D Hahaha!
Upravo mi je Ana javila da nećemo ni da imamo test iz istorije xD mojoj sreći nema kraja definitivno! Idem da uživam, još samo malo i idem kući. :( Eh...sve što je slatko traje kratko...ih! :D 

Нема коментара:

Постави коментар