петак, 1. јун 2012.

Poslednji dan majaaaa :D

                 Napokon smo izašli iz kućeeee...!!! Pravac centar!
Izgledam strašno, kao iz horor filmova, aaaaa. :D I gledam u objektiv pa mi je desno tj. moje levo oko otišlo u duplju...pih!
I mama i ćeraaaa xD haaajaaa!!! xD
Onda smo se šetale...prvo smo ispratile mamu na kongres koji se održavao u Narodnom Pozorištu! :) Divno mesto, možda moje omiljeno. Ali kasnije sam pravila slike, nisam imala vremena da slikam taaaad :( ali dobro. :) Posle smo Lenu poslale Milanu, da se igra sa drugaricom, nekom Martinom xD ne znam je. :Đ Onda smo se šetale, išle po buticima, rutina... :D 
htele smo i u Mek, ali ipak ne, mora se držati do linijeee!! :D 
Pa smo rešile da idemo na kafu. Prošetale smo Tvrđavom...divna je. :) Onda smo sele u kafić u Tvrđavi, ne znam zašto pišem velikim slovom T, možda i treba...nemam pojma xD.
Ambijent je, nemam reči, prelep. 
Bez kafe, to prosto ne bi to bilo to, moja ljubav najveća! :D 
...i zavisnost...


Divnost, i savršenstvo! 
Iiii moje Vans patike xD ponosim se njima iskreno! :D Luđački xD
Nisam našla tirkizne nažalost...možda bih našla da sam u Beogradu bila, ali dobro, nema veze. Ove su sasvim dobre i plave :) volim plavu... 
Malo sam terala moju sestru da se slika xD radim isto što i naš tata xD teram je da se slika iz profila. xD Hihih xD 
Ljepotica.... :3 Lena nije učestvovala u ovom fotosešnu xD na sreću možda. :D Ali ja sam se izmotavala za nju. :D 
Jedina normalna, sa onim mojim ludačkim smehom... :D 
Izuzetno finoponašajuće dete. :D 
Da....finoponašajuće, svakako. :D 
Ovde sam kao Snupi xD 
Retarda. :D 
Kad smo završile kafu, zujale smo još malo tamo-vamo po centru Niša, onda smo se opet vratile do Narodnog Pozorišta da sačekamo mamu...čekale smo pola sata. :D 
Divne ružeeee...
Jaooo spomenici... :D 
I eto :) to bi bilo to. Posle smo otišli do tramvaja, ja sam jela slanu palačinku i iskreno sam se pokajala zbog toga. To je bila najgumastija i najbezukusnija palačinka na svetu. :D Plus sam videla onog idiota Milicu Litrić, kreten, ne volim tu curu uopšte, ne voli ni ona mene, i to mi savršeno odgovara. I plus nema ni malo smisla za modu...bljak! Fuj! 
Ali nema potrebe da se nerviram, i kvarim sebi dan zbog primitivaca. :D 
:* Keep positive energy! 

Нема коментара:

Постави коментар