субота, 7. јул 2012.

Klošari... :)

Jul mesec. :) Kako vreme brzo letiii...leti. :) 
Skoro svaki dan provodim na keju sa drugim dobrim ljudima. :D 

I tako, Anđela i ja kao neke guske, ili patke, šta već, pućimo se, i mnogo nam je lepo. :D 
Prekjuče sam izjavila Milanu javno oči u oči da sam već dugo zaljubljena u njega, manje nego ranije, ali ipak jesam. I tako, sad mi je lakše. Ne moram da mu se javljam više, samo kad to baš ne mogu da izbegnem. :D Ovako mogu da se pravim da ga kao ne vidim. Lakše mi je tako. :D 
Điđa me malo prosio...ali dobro...neka mu devojka ne zameri. :D I neka me ne ubije usput kad me vidi. :D Amin.
Ne sviđa joj se kako je ispala. A mnogo je lepo ispala...
Ali ko će pa mene da sluša. -,- Pih!
Mnogo je vruće. Po ceo dan gledam filmove, svaka mi čast. :D Edukacija na nivou, i mnogo sam radosTna zbog toga. :D Sad idem da se bacim na neki dobar film, opet. :) 
Onda večeras kej, izlazim sa Jekom, samo Milan da me preskoči, ne želim one njegove izlive očinske ljubavi... :D 

Нема коментара:

Постави коментар