петак, 17. август 2012.

Princess Chelsea

Otkrila sam novog izvođača zahvaljujući Mojoj Julki. :D Neverovatna je, samo šteta što ima jedan jedini album. Ja se nadam da će izdati još jedan. :) Ima jedinstven stil. Pesme su joj poput uspavanki, glas kao u vile-deteta, a tekstovi...pa neočekivano dobri ako se oslonimo na predrasudu o ''lakoj'' muzici. 
Ovu mi je Julija prvu pustila...posle sam preslušala sve. :) Mogu da se zakunem da sam negde čula stariju verziju, možda je pak samo matrica uzeta, ne znam tačno, ali imam deja vu. Kako to ide kod mene neću ni saznati. :) :D 
I još dve divne pesme. :) 
Ova me u svakom smislu podseća na Juliju. :D 
A ova na mene. . . :D 
Eto, još jedan dobar izvođač. Samo se nadam da ne pređe skroz u elektroniku u sledećem albumu. Ne bi me oduševilo, budući da nisam neki ljubitelj elektronike, barem ne one čiste. Ali eksperimentalnu muziku obožavam! :) 
I sada ću album Lil' Golden Book da vrtim mesecima, baš kao Ceaser od I blame Coco. :)
Hvala Julija! 

Нема коментара:

Постави коментар