понедељак, 24. септембар 2012.

Back to School

Škola je počela bez većih ozledaaaa... : D Profesori nam gledaju kroz prste ove nedelje...kao da smo na raspustu, a od nedelje ima samo tako da nas razbucaju. :D Ja sam sebi zacrtala za ovu nedelju fiziku, a za sledeći ponedeljak Ustav... Što se filozofije tiče ima da se pravim manje pametna nego obično. Ja pred onom ženom ne mogu da zucnem. Tako je gadnaaa...jao majko, kako li ću ja, ne znam. Ono, i onako se vidi da joj se moj način razmišljanja ne svidža baš! :D 
Jadna ja... :D 
Aca i ja dva baksuza, malo smo se hejtovali... :D neverovatno je koliko mu je faca uvek ista! :DHaha!

U takmičenju za najretardiraniju sliku, Aca pobeđuje! :D 
Danas je dan bogami počeo lepo...barem što se profesora tiče, ostalo ne bi da komentarišem, ne mogu da se nerviram... :D 

Нема коментара:

Постави коментар