четвртак, 13. септембар 2012.

Blože moooj, zapostavljam te samo. :)

Ohohooooo...još tri dana i idem u Italiju! Ha! :D 
Ovih dana sam...pa išla u školu. :D U ponedeljak sam čak videla i Strahinju uveče, sa Anđelom sam bila, pa smo im se pridružile, i bilo je za divno čudo, jako lepo. :) Mislila sam da ću da se zakačim sa Dačom pošto je bio tu, ali eto, nisam. :) Lepo smo se zezali. Onda je došao Dule, mene je naravno iskulirao, a Anđeli je samo pružio ruku, muko moja :O koji da me prostite šupak! Ne mora i nju da kulira. . . Nema šta, duboko prijateljstvo koje sam naravno JA uništila...on nikad nije kriv. :) 
I tako... :D Otkrila sam i da je bend Majke tatko! :D
I tako tooo...preporučio mi David, a Marko naterao da slušam, i nisam se pokajala, stvarno su odlični! O tekstovima da ne pričam. :) 
Juče sam bila na famoznom rođendanuuuu koji su slavile Jelena, Anđela i Kristina...ee, bilo je ludo i (ne)zaboravno. :D Haos.
I tako...maksimalno kuliram sve udvarače...čekam da odem u Hrvatsku. Sestra neće da me vodii na leto u Pulu! -,- ali zato možemo do Pakistana. :D 

Нема коментара:

Постави коментар