недеља, 23. септембар 2012.

Ciao Italia! :)

Da li mogu da kažem da je Italija božanstvena! :) 
Svaki kamen ima svoju istoriju, neverovatno nešto. A tek Venecija...aa. Ja sam naravno zaboravila aparat...kako li sam pomislila da ću se setiti da ga ponesem, nisam ponela ni četku, ni sobne papuče...divno. :) 
Jelena me slikala... :) Slika je stvarno divna. :) 
Oduševila sam se! Naravno, došla sam i do zaključka da se očigledno nikada neću osloboditi crvene, to je prosto tako. Kad sam se prvi put ofarbala u tamno plavo ja sam ispala kao grizli..dakle samo blajhanje bi bilo rešenje, ali ne! :D 

A Rim! Ogroman grad...nije za turiste definitivno, tako je teško snaći se u njemu...građevine su masivne ali savršene, nikad lepše nisam videla, mada nisam nešto mnogo sveta proputovala da mogu da kažem tako nešto, biće prilike. 

Kao lutke smo...
Savršeno je kako ti je sve bolje kad promeniš sredinu, čak i ljudi koje svakog dana viđaš u školi ti deluju bolje. Mada, ovo odeljenje mi se smučilo, mogla bih na godišnji odmor od njih. :D Ali nema, mora se u školu...već sutra, jao Bože moj, daj mi snage...umorna sam još uvek... 

Нема коментара:

Постави коментар