петак, 28. септембар 2012.

Danas je petak ceo dan po ko znaa koji put! :D

Dragi petku, ti li si?! :D Ahhhh, koje blaženstvo. Dan je bio fin, samo pet časova smo imali...opet sam bila fizičar. :D 
Malo sam se zanela Lanom del Rey...e ta veštica, čak sam je i za cover postavila sad... :D Bruka! :D 
Večeras ću da izađem sa Suzoom :3 da se malo provodimo nas dve kako valja. :D Po ulicama našeg velikog grada...e :D 
Nešto sam puna energije, i tako mi se čini da ima da se uspavam večeras samo tako, auu. :D 
Strainja dolazi u Leskovac, ili je došao. :D Blago njemu, kad svi idu on se vraća...to ti je Singidunum jarane moooj! :D 
Jelen <3 ljubav najveća! :) Kako su lepi samo...da mi je da imam jednog. :D Taman bi se ovi rogovi našli kao korisni za nabadanje neposlušnih ljudi. :) 
Ehhh.. Sad malo Depeche Mode fazon...ovo-ono. Pa onda u šest sa Jekom u šetnjuuu. :3 Awww...nadam se da će ovaj petak da se završi kako je počeo, lepo. :) A za subotu i nedelju ću da trljam glavu...sutra! :D 

Нема коментара:

Постави коментар