субота, 8. септембар 2012.

Ko nas sastavi da mi je znati! :D

Dosada radi svašta čoveku... :D bitno je da smo mi retakse u svako doba, bez obzira na sve. D: 
Ne sviđa mi se kako se plezim...ali nema veze xD niko nije savršeen... :D 
E, ova je već fina... :) 
Ali ne smem da je gledam, što je duže gledam, sve mi se manje sviđa... :D Tako je kod mene što se slika tiče, neka navika...štajaznam. :D 

Idem sad da spavam, imala sam naporan daan. :D Dado me nervira, moram da ga nateram da dođe u Srbiju...ne palite se, nije Dado Topić. :D Hahaha, ala sam poklopila nekoga sad. :D Šalim se, nisam, barem se nadam. Šteta što je toliko daleko, sad bi imala nad kim da se iživljavam. :D 
Još me malopre Hibrid umno razorio...jao kako su neki ljudi razneseni u mozak, nemam reči. :D 
Laku noć! :)

Нема коментара:

Постави коментар