понедељак, 3. септембар 2012.

Kremenko style

I eto, moja sestričina je ista kao ja, tako kažu. . . Ne znam jesam li kad pravila onakve face, ne verujem, barem se nadam da nisam.
'Ladno bi mogla na njoj da zaradim koji dinar, neku stipendiju recimo. :D Hahaha, a jesam gadna...ali gledaj joj facu... Duša, ipak je volim... :D 
Iinače, nisam htela da se nešto razmećem time da sam sada zvanično maturant! :D I tako, dan je niti smrdeo niti mirisao. Naše odeljenske sojke su ustale u cik zore da bi zauzele mesto :D kao da su klupe komore za spašavanje u slučaju smaka sveta! :D Oh well, whatever, i am in the good mood now! :D 
Spii mi se. :(  To sam i radila sat vremena...i kao da imam neka nedovršena posla u snu, mada se ne sećam ni šta sam sanjala, ali osećam da imam nedovršena posla tamo. :D 

Нема коментара:

Постави коментар