недеља, 30. септембар 2012.

Na današnji dan...

...se završio vikend. :D 
Prosto! :=) 
Ovaj vikend je prošao divno :) i još nije gotov, ima vremena da postane još bolji, a možda i da se upropasti. :D Sve je moguće. :) 
Bila sam kod Jeeeeke, pa smo se slikale, mnogo sam glupo ispala na slikama, ne znam šta je ono bilo. :D Tako sam bila slatka i ljupka ovako. :D 

Najretardiranije slike 21-og veka! :D Jeeej. :D Ali mi se sviđa što su crno bele. :) Nisam navikla, pa mi zanimljivo da budu takve... Više radim slike u toplim nijansama... Postala sam pravi expert za fotografiju. :D Kad se družim sa dva najveća zaluđenika na tom polju... :D 
Naravno bez wc-a slika ne bi bila slika... :D Tužno, ali istinito je to da je plava svetlost zaslužna za dobro ispadanje na slikama. :D 
Bljak end uajt fazon..plus malo sepia i polaroid film efekata, i Bog da te vidi. :D 

Not sure if i'm retard or just silly. :D Svakako smo lude. :D 

Нема коментара:

Постави коментар