среда, 5. септембар 2012.

Postajem muškojed! :D

Blenem u sve što je muško i fino izgleda...javite se! :D 
Prsla sam, skoro pa ću iamti sve knjige koje mi trebaju. Divno. . .mogu da počnem da učim taman. :D Sad čituckam kao ovo što prelazimo, malo učim nešto, savest da me ne grize.
Jedva čekam ekskurziju, umreću. 
Zelja mi se nešto umusila, ne znam šta joj je, misli da se ceo svet urotio protiv nje ili šta već, pa je jako prijatna za saradnju... :D
U sredu ona, Jelena i Anđela slave rođendan u Gruv...ima da bude jako. :D Sreda, sutra četvrtak, ma milina! :D 
Ja neću da pijem, ne mogu, nemam duše više, a i moram da idem u školu, kako da se pojavim kao zombi. Mada, ne pije mi se nešto, iskreno, dosta je bilo, treba nešto i da se uči! :) Mozak mora da se sačuva, imam i studije da završim.
Definitivno ću da upišem engleski, i da radim maturski iz moje najveće ljubavi psihologije...muke. 
I eto...sad još malo pa ću da se instaliram u krevet...da spiim...samo si mislim na onog Hrvata, moramda ga dovučem ovde, ili da odem tamo! :D Da pobegnem. :D 
I nema mi Ljubice, ne znam gde je, isparila negde, malo da se izduva verovatno...nadam se da će uskoro da se vrati, nedostaje mi ćaskanje sa njom... 
Ne samo moj problem već problem svih ljudi na ovome svetu! :D 

Нема коментара:

Постави коментар