субота, 6. октобар 2012.

Čudan petak neki...

Lepo kažu da ti se načudnije stvari dese kad krene škola. :D Kad ne možeš o tome da misliš i da razglabaš sve redom kako valja...eee. 
Juče sam sa Jelenom i Kristinom bila na sajaaaam posle škole...i tek pola sata kasnije videla da mi je Strahinja poslao poruku da se vidimo, ako sam još u školi, pa da prošetamo. I šetali smo...i vladala je zadivljujuće prijateljska atmosfera, sad se osećam nekako spokojno. Uveče sam ga opet videla...i opet smo pričali...taj čovek mnogo lupa kad je pijan. :D Ali neka... :D Izašla sam sa Suzom. :3 E koji je to car. :D Ista ja! :D Potpuno nezainteresovana za sve oko sebeee. :D Hahah. :D 
Eto...daanas treba da se vidiim sa Jovanom Mitić <3 jedva čekam! :) Pa sa Jekom u neku zabiit... :D 
Aaaaah, idem sad da učim.
Inspirativne slike ove nedelje...ko razume, shvatiće zašto baš te. :) 





Нема коментара:

Постави коментар