среда, 17. октобар 2012.

Još malo pa...''odmor''.

Hvaaaala Bogu da nam se jednom desi da gubimo engleski i to dvočas! Neverovatno, koja sreća po mene, toliko me kidao stomak, da ja ne znam kako bi preživela da sam morala da sedim još 80 minuta tamo...e...
Čim sam došla kući samo sam se presvukla i bacila u krevet, odspavala poštenooooo dva sata... 
Radila sam fiziku...ne znam da li imamo pismeni iz engleskog u petak...ako imamo sledeće nedelje, bolje da je to sreda, to je 6. čas, ovako je ponedeljak sedmi! A meni tad ne da buja koncentracija. :) Ne bi me čudilo da opet uradim pogrešna vežbanja...
Razmišljam ceo dan šta ću da upišem... Tek sad vidim kakve su to muke, još dužeee vreme neću da imam veće, ali zato kad faks bude završeeeen, onda ću da se slikam za biro... :D 
Moram bogato da se udam, definitivno...pucam visoko. Nađem nekog matorog pred smrt, on se zaljubi u mene, istrpim ga par godina, možda i manje. On mi ostavi pola svoje imovine, malo se svađam sa njegovom decom, ako ima lepog sina, možda ga smuvam, taman. Sve sam smislila... Mada možda i ne budem imala problema sa decom, ako su neka glupava, koju ništa ne zanima, ili me jednostavno zavole, što bi bilo malo verovatno, s obzirom da bi bila mnogo mlađa od njihovog oca, pa bi oni bili ubeđeni da sam sa njim zbog njegovih para...i ne bi ni pogrešili. Mada ko zna, ljubav ne zna za granice... Možda bude kao Šon Koneri, on je dekica, ali je leep. xD Dobro se drži. U svakom slučaju, najbolje je da nema decu uopšte. :Đ E tako... 
Došla mi je Lena...ee. Kako ću sutra od nje da učim, ne znam, mada trebalo bi već da sam navikla na nju. 
Donela mi žele boNbonice...duša. :)
Ali ih je naravno ona pojela, ja sam uzela samo malo.. xD Zbog želudca ceo dan ne jedem nešto...ali sam celu čokoladu sa rižom obrstila...da imam enegiju, nije za drugo. xD Ha! 

Нема коментара:

Постави коментар