среда, 3. октобар 2012.

Za laku noć...

Ne znam šta ću od nesanice...pa se uspavljujem svakakvim pesmama, koje zapravo i mogu malo da me uspavaju...kao. :D 
Tek posle trećeg preslušavanja albuma Vows, otkrih neke njene takođe dobre pesme... Pre par meseci sam album definitivno precenila u startu, i preslušala ga površno...sad vidim, da nije takoooo loš, zapravo jako dobar. Kimbra ima neobičan glas, mislim da bi mogla da se provuče. :) 
Naravno Damien Rice...ali sa Lamb-om. :) 
Ipak ispada da je originalna verzija bolja od druge verzije, koju sam slušala podosta zimus. :) 
Bilo bi lepo kad bi se gospodin Pirinač smilovao i izdao neki album! :) 
Onda...Keren Ann! :)
Više je nekako za vrućinu, ali uspavljuje svakako. :) 
I nezaobilazni 
Sigur Ros...za sve uzraste...nešto divno! :) 
Njih najviše volim da slušam kad spavam...deluju umirujuće na mene. :) 
I eto...verovatno sam nešto promašila, ili se nisam setila...a  možda me samo mrzi da mislim sada. :) 

Нема коментара:

Постави коментар