четвртак, 8. новембар 2012.

Mrtvačnica....

Nakon sedam sati učenja i obnavljanja istorije zajedno...osećam da mi se mozak pretvorio u kašu...još je Lena došla, sa namerom da mi ga posrče verovatno... 
Sutra je taj test iz istorije, pa da prebrinemo i to. Mislim da je Miki malo pobesneo, i da ćemo mi da nagrabusimo, ali samo prividno. Ljuti nam se, jer smo bezobrazni, i ne bunim se, u pravu je, koliko nam čovek popušta toliko se ponašamo kao stoke (što li pa ja vređam životinje, nije mi jasno), no dobro. S' druge strane ipak...ni on nije trebao da nam onoliko popušta. Daj molim te! Prvo nam je dao previsoke ocene na usmenim odgovorima, koji su na sve ličili samo ne na odgovore. :D Onda nam je prepisao još jednu ocenu veću od prethodne, a ko ima peticu, upisao mu je još jednu peticu, neće valjda šesticu... :D hihi. Kako meni moćno deluju ocene sa faksa. :D Sedmice, osmice i devetke mi deluju manje demotivišuće od trojki, dvojki i četvorki...dobro, četvorka nije strašna. Ali ko zna, možda me ubedače, kad se naviknem. :D
Bitno je da sutra prođe, da mogu da počnem da slavim vikend, koji će čak da traje dan više! Nemamo ponedeljak, što znači da sam uskraćena da slušam MaLinu  čas manje, 45 minuta izgubljenog života...e. 
Mogla bi sutra malo u šoping...bilo bi dobro. Ne trošim ni dinara od kad je prošao sajam knjiga, jer nisam imala volje, a bogami ni vremena...sutra ću da pogledam neke fine stvari, videla sam jedan zanimljiv butik na Niškoj ulici, i čini mi se da ima baaaš fine stvari u izlogu...a usput ću da svratim i do NY i lažnog Tally Welija... :Đ Mada, ne vreujem da ima nečeg posebnog tamo...
A bila bih zahvalna da sutra nađem ove stvari...to mi trenutno pada na pamet...eventualno neke čizme još i farmerice ili pantalone, ali po pitanju toga mi ništa ne pada na pamet...možda uzmem neke nove Uggice...one od prošle godine sive, sa nitnama kad se presaviju, su mi postale jako neudobne, a đon je ionako bio tvrd...
ovaj džemper mi je definitivno prioritet...
i ostalo :) 


Ovu bluzicu, ne znam kako bih našla...ali moooždaa nađeem... A našla sam skoro u NY majicu sa printom glave vuka, ali ja bi džemper! Ali ako ne nađem verovatno ću majicu, ali ne znam da li je još ima. :( a dobrooo...
I daaa, helanke <3 uz neki dugačak melirani džemper, ili haljinu divno stoji! Ali nikako uz kratak džemper ;) helanke se ne nose kao pantalone, jer nisu pantalone! :D 
Bohemian šare je barem lako naći...iako pre dve godine, kod nas su tek sad hit...
Jaoo...šta li Teodora radi u toj Ameriki, blago njoj, e. Nedostaje mi, već postaje hladno, i fale mi one naše kafe, lupanje gluposti, ili glupanje luposti, uzmite kako hoćete....naše iznošenje zanimljivosti nedelje. Njena Mokato kafa, i veštački zaslađivaš...grejanje guzica pored grejalice...njen dosadni brat Nikola koji stalno ulee

Нема коментара:

Постави коментар