понедељак, 26. новембар 2012.

SadćubrzodanapišemneštojermoramdaučimsrBskikojineznam

Zamisli, da imaš toliko malo vremena da ne možeš ni da koristiš dugme space...naravno da tako nešto ne postoji, ja samo lupam, kao po običaju. 
Nedelja je bila odvratan dan, ali onda je došao ponedeljak, a on je još miliji. Sreća pa se završio...dobro, tehnički još traje do ponoći, aliiii...za mene je on gotov, jer je škola gotova. Kako efikasno razmišljam, divim mi se! Divite mi se i vii... 
Zelja i ja smo se malo zanele jer smo pod utiskom Najnovijeg bestselleraaaaa...50 shades of GRAY...i tako dalje. Nismo imale kravatu. :D Pa smo se šegačile njenom stvarikojasevezujeokostruka...ili kako se već zove ovo, a da nije kaJiš!


Umirala sam od smeha dok smo ovo radile...a ona, pa dobro, ona je bila stidljiva... Jao, ko me napravi ovakvu blesavu, počinjem da sumnjam u moje poreklo. Ko zna odakle sam ja, nisu mene moji pravili definitivno. Ili sam možda samo izvukla najgore od oba sveta. :D 

Naravno ja sam bila zadužena za vezivanje, malo sam se zanela pa sam napravila čvor...jedva smo se razvezale... :D Nije bio strašan dan, snađe se čovek za čas... :) Pa mu ne bude loše.
Posle mi je došla Ena, da mi da kLJigu broj dva od slavnog nam Đoleta... Đole šmeker. Rado ću da je pročitam, samo da završim ''Norvešku Šumu'', ''Majstora i Margaritu'', to je LEKTIRA! XD Iiiii, 50 nijansi oslobođeni... I da završim sa tom triologijom. Moram da priznam da mi se drugi deo više sviđa, nije tako priprost kao prvi, a i Grej se predstavlja kao klompica (Suzin sinonim za papuču xD). 
I tako, smo Zelja i ja završile fotosešn, sa jednom manje lepom, i više lepom slikom... :D



Нема коментара:

Постави коментар