понедељак, 19. новембар 2012.

Sanjam ti ja...

...da mi majka ulazi u sobu, seda na krevet i priča mi kako ne treba da razmišljam negativno o svojoj budućnosti, da će sve da bude u redu...kad ono...međutim, ja nisam sanjala, žena je stvarno došla...ako tad nisam umrla nikad neću. :D Mamina posla... Rekao nam profesor građanskog da smo mi generacija koja uzalud studira, barem po nekim istraživanjima...dakle mafija <3 potreslo me to. Pa sam rekla mami, pa se i ona potresla, e. :D 
Dan u školi je bio božaNstven...iliti brzo je prošao. :D

Jovani se slikalo...pa smo se slikali. <3 Jovana moja prezimenjakinjaaa! O// Volim kad ljudi imaju ista prezimena kao ja...moje srce jača, jer me očigledno ne ubije kad prozivaju pa kažu ''Ajde Marković''... :D 
Aca je uništio svaki pokušaj da slika makar deluje normalno. 
Ali dobro... 
:) haha, ne mogu da verujem da mrak pada već od četiri popodne. Nikako da se naviknem na to. :) 
Sutra je utorak, imam čas gledanja... :D hoho! 
Mutna sam. :( A nema veze...ličim na derle neko, što i jesam svakako. :D 

Нема коментара:

Постави коментар