четвртак, 22. новембар 2012.

Srednji dan...četvrtak nemam! :D

Četvrtak je grozan bioo, pa neću ni da ga pominjem, a i još nije gotov...ali će bit'! :D Idem kasnije oko šest, sa Jelenom i Kristinom, na džez svirku u sali muzeja, i ne da mi se ne ide, nego nema šta. Ali dobro, ionako nemam šta drugo da radim, završila sam fiziku, pogledala malo nešto za srpski...a onda sam se sledila kad sam se setila da imamo u utorak test iz srpskog, a ja ne da znam sve, nego rasturam, glupa gramatika, ništa ja ono ne razumem i ako stvarno da u utorak ima da propadnem, čak ne mogu ni da ne dođem, jer moram d radim filzoofiju na času, tj. da predajem, a ne razumem zašto moram ja kad treba prvo Epikurejce i Laike da odrade Jelena i Aca.Marinina posla, ja ću da je pitam za svaki slučaj...eh...smorno je, sad ću da čitam pedeset nijansi mračnijeeeeee....lalalaal gde li da nađem gospodina Greja...kako je divan...ah. 
Slika je nadsve kreJativna, a Anđela je u prvom planu naravno... :D Nisam lepo ispala, neČu da se eksponiram...sad ću lepo da slušam John-a Frusciante-a...i da čitam knjigu mog života...da. 

Нема коментара:

Постави коментар