среда, 5. децембар 2012.

Da mi nije Jovane...

...niko ne bi znao da pored olikih obaveza koje imam kao gimnazijalac, ja sem lektira imam vremena i za druge knjige. :D Počela sam da čitam ''Caricu'' i sviđa mi se, ali još moram da čitam Majstora i Margaritu, pa sam podelila vreme, u školi čitam Caricu, da prekratim vreme između ne rađenja (ili nerađenja? o.O Sonja, može pomooć? :D) ničega, i nerađenja NIČEGA. :D A kući čitam lektiru, jer to je domaČiii... :Đ 
Postavljaju nam nove prozore, pa su nas posle četvrtog časa iselili iz učionice da i nama nameste prozore, a to što će učionica da izgleda užasno, što to treba da se gletuje posle i da se prekreči, nije bitno... :D bitno je samoo da nam prozori budu novi..a ostalo, neka bude rustično...ja volim tako...to je VINTAGE! 

I tako smo čitali, i znanje sticaliii...Kina. E, da znaš da bi mi to služilo, mislim da će mi svakako služiti :) ionako nam grad pun Kinezova. 
Nisam rasista ja, nemam ništa protiv... :D samo se edukujem. :D 
Šalim se opet :D mnogo me briga. :D 
Opet se šalim...
ne znam šta sam htela da kažem zapravo...
Umorna sam, i cela nedelja mi je bezbojna, bolja od prave nedelje, ali opet...treba mi odmor, u svakom smislu. Jedva čekam 28. decembar a onda pravac Niiiš! O//

Нема коментара:

Постави коментар