понедељак, 10. децембар 2012.

Dan nad DANOVIMA...

Dođe i taj dan kad je Nada osvetoljubive prirodeeee...lalaal... :D 
Ne mogu da shvatim zašto kad ljudi ne dobiju nešto što žele, posle osmišljavaju razne laži, pa ti o sebi saznaš neke stvari koje pre nisi...što je pomalo čudno, jer kad bolje pogledam, ja sam sve vreme sa samom sobom, zar ne? Pa kako se onda zaboga JA ne sećam šta sam radila... Smučilo mi se čovečanstvo, ali stvarno... ne znam više šta da radim sa ljudima, plače mi se od njih, a ne mogu sebi da priuštim to zadovoljstvo da pola njih pokoljem. Pada mi na kraju na pamet da lepo odem u Beograd da studiram, i da se nikad ne vratim, aj sad! :D Sama, i tol'ko...tu mi je tata broj dva...na koga ne mogu da se oslonim baš u potpunosti, ali kad se već nekad ponaša kao da mi je ćale, e onda evo njemu prilike da to u praksi pokaže. :D 
A ovaj fecet...ima da tražim da ga uknu kad postanem presednik sveta...smučili su mi se više sa jedno te istim pesmama, i izvođačima, aman ljudi jeste nekad čuli za ISTRAŽIVANJE NA POLJU MUZIKE? Alo bre! A dobro, sad i ja možda malo preterujem, nisu oni krivi baš tolikooo...ja sam nervozna. 
:D 
Ali dobrooo...barem je napolju hladno, i snežno, i klizavo, glave će pokršimo, ali nema vezeeee. :D 
Učila sam filozofiju ceo dan, i sad ću još malo...
Sad bi tako upala ovde, i izčupala neku knjižurdu i sela da čitam, samo da nema veze sa školom... Umorna sam, ali želim da učim, stvarno mi prija, ali me umor hvata, predugo idemo u školu, nismo nijedan normalan raspust imali...
Živeo Archive! Divni suuu za ovo vreme...mmm, možda večeras kad završim što mi je preostalo od obaveza, napravim listu pesama za ovaj period. :)) mm

Нема коментара:

Постави коментар