понедељак, 3. децембар 2012.

Nema osmehaaaa, pa ga mački crtaju...e

Milsim da mi je nešto u mozgu puklo kad sam videla sliku...
Ko god da je, opasno ga je uboooooo... :D hahaha. 
Jutros sam imala predavanje iz filozofije, i za divno čudo, Marina beše fina... A onda je počelo dežurstvo. Meni je barem to vreme brže prošlo nego na časovima. Verovatno jer smo pola jutra utrošili na čitanje obaveštenja, o volontiranju... :D 
I sneg je paooo, ali je napolju mokro, jer temperatura nije dovoljno niska da se zadrži. Počela zima pre vremena. :D 
Ovaj dan je bio manje bezbojan nego jučerašnji. Jučerašnji sam mogla i trebala sam komotno da prespavam...toliko je bio ružan. Ništa se posebno nije desilo, ali je bio ružan svejedno... 
Eh :) dobro je da je sad bolje. A sutra će nadam se da se pokajave prve boje. :D :)

Нема коментара:

Постави коментар