среда, 12. децембар 2012.

Zima zimaa :)

Napadao je sneeg.. :)
...naše renovirano pozorište... :D mada meni je sad ružnije nego što je bilo...zapravo, ne znam, ne mogu da se setim baš kako je ranije izgledalo... :D 
Juče sam bila sa Acom, Kristinom, Šonetom, Filipom i Damjanom da gledamo predstavu LKC-u ''Idemo u Lov'', Anđela je glumila...oduševljena sam! :D Dan je bio tako nikakav, a onda je postao nekakav, za samo sat vremena. Eto, spašen dan, makar deo njega. :) 
Zima je izgleda počela pre vremena...imamo nove prozore sada... :D haha xD pa da ovekovečimo njihovo prisustvo u narednih sto godina, i više. 
Ova mi je baš slatka...mada Jovana nije bila raspoložena za slikanje.:D Jao, koliko je samo mučim, to nije normalno. :D Teram je da me slika, da nas slika, da nam šalje slike...treba stvarno da počne da nam naplaćuje...a meni se stvarno ne rastaje od mog sapunčeta... :D 


Zeka i ja smo se malo raslikale...ali dobrooo...Zima zima e pa šta je, ako je zima nije laaaav... :D Sad moram da idem na matematiku, pa da radim filozofiju, sutra napokon imamo taj test...i da me više mane...još malo pa petak, jedva čekam! Vratila se čar iščekivanja vikenda izgleda, nakon dve nedelje...bilo je krajnje vreme. :=)

Нема коментара:

Постави коментар