уторак, 29. јануар 2013.

___________________

Šta se oduševim kad vidim ovakve slikee...bez onoga 'Let it go' 'Stay' 'I love you'...shit like that. :D 
Ovo je vrhunac kreativizma xD a realno, neke slike prkeo kojih stavljaju tekst, nemaju neke veze sa suštinom samog teksta...mislim da bi bez obzira na sve trebali na to da obrate pažnju ponekad. Jer nije samo bitan tekst, već i sama slika, ona je ta koja daje tu vizuelnu notu tekstu, mora da postoji sklad u svemu pa i u tome...što bi ti bila fora samo da pljusneš neki citat...A što li se ja time bavim? Eto te podvojenosti ličnosti, kao u likova Tolstojevskog...ee.
Učila sam danas, za divno čudo, neka me želja 'vatila...ali matematiku nisam pip'o, i nadam se da me Milica neće sutra DA NAPNE. Hahahahahahahaaa :DD 
...bolje đake pita prvo, ja sam super, ali je taj talentat za matematiku odavno raspisao brakorazvodnu parnicu protiv mene, i tako... 

Нема коментара:

Постави коментар