недеља, 27. јануар 2013.

Feist & Russian Red

Ko ne volu Feist i Russian Red neka mi se ne obraća! :D 
Šaliim se, a možda i ne....
Za Feist sam i ranije znala, ali sam slušala samo desetak pesama sa svih njenih albuma ukupno, ali kad sam po drugi put skinula celu diskografiju, i pažljivo je poslušala, shvatila sam da joj je (da im je) svaka pesma divnaaa. :O







 Kako mi je drago što sam našla ovu sliku...ovde je samo jedan njen album The Reminder...taj mi je jedan od omiljenijih...Ajaaao vidi se i album od Arcade Firee :3 ovaj dole levoo odmah pored The Reminder-a.. <3 i iznad, i sa desne strane :O kako dobra muzikaaa. :O 
Stalno idem iz množine u jedninu zato što Feist čini zapravo pevačica Leslie Feist, koja naravno uz sebe ima prateći bend...baš kao i Florence, na primer... :) 
 Eee :) lično su mi omiljene ove: (p.s. milsim da sam neke već postavila bila na blogu, So Sorry možda, nisam sigurna baš...ali definitivno vredi poslušati!)
...i još mnogoo drugiiih <3
I tu je Lourdes Hernandes... <3 Šteta što ima samo dva albuma. :( Ali dobro, ja sam njen poslednji preslušala samo...i divan je! Za koji dan prelazim na drugi...sad moram malo da sredim utiske od prvog. 



Kao neka mala devojčica je, zbog toga me podseća na Emillianu Torrini, ali nikako po muzičkom stilu. Anđela je isto mnogo voli <3 preko nje i Suze sam je i otkrila... :) 
Ovo su mi najdraže sa poslednjeg albuma koji nosi naziv poslednje pesme koju sam upload-ovala.
Muzika je divnaa stvaaaar <3 treba je što više istraživati! Prosto uživam u tome...a još više volim da je delim sa drugima. :) 
Zovu me testovi opšteg obrazovanja, i nije mi jasno zašto je bitno za mene da znam kako se zove pras Novaka Đokovića. Eto PRAS...'tedo' da napišem prase xD eee... 


Нема коментара:

Постави коментар