понедељак, 28. јануар 2013.

Mir i ljubav...

...ja te Kristina volim, ali mene je od ove slike sramota...
..sad se vidi da se družimo vala. :D 
Još sam davila Jovanu da se slikamo pod pretnjom da ću ako se ne slikamo da postavim na fecetu ONE slike sa prozora... Nije ništa strašno, samo joj taj daaaan baš nije bio za slikanje...meni ješte :Đ kako to volim. :D Danas sam baš bila kriminalac :D čak sam i Šonetu bacila dezodorans kroz prozor, jer su ovi naši mali pavijančići ''namirisali'' celu učionicu... Ja ne znaam kog đavola ima u onom dezodoransu, ali ono kandiše, ja mislim da mi je od mirisa tamjana manje muka. :S Koje sivonje imamo po odeljenju...e očigledno nisu upoznali najvećeg O// mene, pa će da vide, ionako sam u PMS-u imaću alibi...
Počela sam da čitam ''Stranca''...i ne sviđa mi se, nadam se da ću vremenom da promenim mišljenje. 
Dosadno mi je, a mrzi me da učim...nemam ni šta posebno da radim...zapravo imam, ali mi se ne da...ne da mi se...


Нема коментара:

Постави коментар