понедељак, 21. јануар 2013.

Prvii radni ponedeljak u baksuznoj godini...

Pa, ova godina i nije nešto baksuzna ako mene pitate... :Đ Dan je fino protekao, iako je prvi čas bila filoSofija...bitno je da smo ti pregrmeli... :) Jovani je malo pozlilo pa smo Ana i ja postale paranoičarke čim je rekla da je kod neuropsihijatra zbog glavobolje..a znam kako je. Haha, to je kao kad su nam babe govorile kako im je muka u glavu...leleee. :D Dušičke... xD
Posle škole sam otišla sa Jelenom i Kristinom u Gruv (posle jedno sto godina)...dugo nisam posle škole išla negde...još malo pa opet neću moći...prijemni mora da se sprema... Imam drugaricu iz Miličinog i Ognjenovog odeljenja koja isto planira da upiše psihologiju, imam podršku. :D I nju kao i mene svi bojkotuju...podseća me na moju Anu iz klupe po malo...ne znam zašto. :D 
Kad, sam došla kući čekalo me malo iznenađenjeee... :D Lenaa...sutra ide nažalost...


...ali dobro, uskoro planiram da odem i ja u Niš...ne mi se sedi ovde. Lena me uslikala, bez glave naravno,kao i uvek... :D ali mi se sviđa. :)
Izgleda kao da imam rahitična koljena. :Đ 
Drugi sprat je konačno gotov... O// nešto mi je danas dan za slikanje...ili je to samo zato što su slike malo naopačke... :) ja sam cela naopaka izgleda. Ali dobro...ne izgleda to toliko loše. :) Sad da se bacim na sociologiju, pa idem da srčem neku kaf'cu sa Anđom dok još mogu... xD :)


Нема коментара:

Постави коментар