уторак, 22. јануар 2013.

Rudi :)

Loša vest je...da se u petak ipak ide u školu, da ne slavimo sv. Savu dan ranije, već u nedelju...a sve da nećemo tad da dođemo na proslavu, evo tršim noge ću polomim... :D 
A dobra vest je da sam videla Daniiiicuuuu, bila je kod mene na kaVi... :3 a onda sam išla kod Suzeee da vidim njenog novog kućnog ljubimca...malog zeku, boje mlevene čokolade :D da definišem odmah... :D 
Zove se kako u naslovu piše, Rudi. :)
Divan je, i mnogo se ritaaaa... :D može 'ladno bubnjeve da svira. :) :D 
Kako mo glava veliko izgledaaa... O_O au. 
A dobrooo...ipak još tri dana do odmora... Prejela sam se sad, i od sutra sam na dijeti...ne mogu više da jedem ovoliko...mada, ja zapravo i ne jedem puno...ma, lažem, jedem kao prase. Sutra dijeta...samo, ima mnogo ''sutara''... xD

Нема коментара:

Постави коментар