среда, 23. јануар 2013.

Uspavana Sreda

Uspavala sam se za raszrednin čas...matematiku <3 srećna biću, ako me sutra ne pita...nadam se da neće. Ana mi je rekla da radimo novo..pa valjda će tako i da bude, ja se ne protivim...
Ceo dan sam umorna, iako sam do pola devet spavala... :D Odmora nikad dosta kad si đak...i sad sam umorna, ali znam da neću moći da spavam kad legnem. Ali kako Danica kaže, Će spavamo kad 'mremo...sad smo đaci i imamo pametnija posla sada. O// 
Oduševljavam se slikama po kući...nikad ih nisam zapravo zagledala dovoljno dobro, niti dugo, da primetim koliko su zapravo neobične. Sva ta asimetrija i različitost u jedinstvu ih čine lepim... Mislim da je ovo post-modernizam, a možda i ne...nešto apstraktno je u pitanju, to svakako. :D 
Ove dve pesme su mi definitivno obeležile dan... Darko Rundek me podseća na Davida...kad li će da dođe ovamo, da mi je znati? Hahaha, ima samo da bane onako neočekivano, iz mozaK da me istera...e. :) 
Sad ću lepo da se povučem u jaslice...da ''spavam''... 

Нема коментара:

Постави коментар