понедељак, 18. фебруар 2013.

booooooooooo


Treba mi ovakvo vreme...zapravo, ovo je slikano sada, malopre...ali je sivo zapravo :) takvo je vreme :( ja sam efektima postigla neki zalazak sunca motiv :D ili kako bi se to već reklo. 
Volim zimu, ali bi mi prijala ta žuto-narandžasta boja. :) Moraću sad da se bacim na analizu Pekićeve pripoveTke ''Čovek koji je jeo smrt'' :) a posle da obnovim filozofiju...Marina me možda i pita, krivo mi je što će da izbace psihologiju i informatiku, iz programa...zbunjena sam, nije mi nešto mnogo krivo...ali sam se na čudan način vezala za tu ženu...ne umem da objasnim, nebitno. 

Negde sam malo mrgud, negde sam smeško... :D ali sam narcis uvek. :D 
Joooš 4 dana do vikenda... Danas je Strahinja zvao na kafu, bio je sa Anđelom u Apolo...sve da sam rekla da dolazim. Što sam zlaa...ugh. 

Нема коментара:

Постави коментар