среда, 20. фебруар 2013.

:) tigirididam

Ili, štagod naslov. :D 
zaključili smo iz drugogo fotošuutinga da Matija i ja ispadamo uvek isto na slikama...i ne znamo kako da ispadnemo drugačije. :D Ali smo svakako veoma posebni. :D



evo ovde xD 
Ovde je već standard, bračni par penzionera :D ha xD


If you can't beat them, pridruži im se. :D Kik-boks xD 
Zeka nam ima ljubljeničku krizu...kao Lena ljubi vazduh. :D 
Postavila bih još koju, ali su previše kompromitujuće. Kristina će ionako da studira prava, tako da, ne bih da mi za koju deceniju stigne plava koverta zbog greha iz mladosti. 

Sve sam psiho...modo...pop...jao popovi :D 
Sutra da preživim filozofiju...i srećna sam. Hah, kad pogledam postove, vidim da se skoro svaki dan sastoji u preživljavanju nekog predmeta, ili strašnog profesora. :D A Marina nije strašnaaa... :D mala je xD umukni mozgu!
Videla sam Suzu danas kad sam se vraćala iz škole. :) Mnogo sam se obradovala, dve nedelje je nisam videla, i baš mi nekako leglo. :) Sad mogu kafu da ''zapržiim'', i da odvojim dva sata za................ :Đ 


pesma dana :)
p.s. Teodora, volim te!

Нема коментара:

Постави коментар