субота, 23. фебруар 2013.

Udario nas polen u mozak...

Beforeparty kod Suze, sa Rudijem...jadan onaj zeka... Kao trudnica je seo, debel je i poras'o je... :D 
Ovde sam prevazišla sve moguće granice futurizma, a tek apstrakcije...eee. :D Greoticaaa.. :D Izgledam kao neki šamaaan...konj koji jaše. B-) :D 
A dobro, barem mi je razdeljaaak tačnoo na sredini, u milimetar ravaaan. 


Ovde se već iživljavamo, inače, i ovako delujemo kao jako neiživljene osobe. :Đ Mene mi je žao ovoga zeca... :D 
Nismo mnogo normalnih slika, a ni trenutaka imale danas. :D 
Ovde, ipak, maloo aludiramo na normalno. :D A možda i neee... :D Šta mi pa ovaj prst traži na slepoočnici...svejedno, slikanje preko kamerice je čaroban trenutak, i sviđa mi se kako izgledam. :D 
Za ovu sliku nisam odgovorna, ako nekome nanese ozbiljne psihičke tegobe. :D 
Malo smo se zanele u slikanju, pa nas je Anđela čekala xD kasnile smo...greota xD 
I ja sam se nešto zapričala sa Suzinom majkom, i tako redoooom. Zet da budem! Joooj, što nisam muško...e. 
Nije bilo uopšte hladno kad smo izašle...onda smo srele na keju Danila i Bogdana...zbog takvih ljudi ja gubim veru u ljudski rod. :D Pogotovu mušku rasu. :D 
Ne znam gde gledam...retardirana je slika...ali manje-više oslikava današnji dan... :D nismo mi mirne, samo se pravimo. O// 
Sutraaa ustajem da radim testoveeeee, onda da se vidim sa Jovanom i Miliiicooom, pa sa Danicooom... I tako, poprilično lenja nedelja. :) Imam skoro sve ocene, a psihologiju ne mogu da radim jer se još ne zna iz koje knjige, a ako važi ona knjiga koju su mi pomenuli, ja je ni nemam još. :D E muke polagačkeee...
Sutra, nedeljna depresija...zapravo, već je počela prvih 28 minuta depresije, čudno, ne osećam je. :D Ima vremena do sutra taman! :D 

Нема коментара:

Постави коментар