уторак, 19. фебруар 2013.

Utorak je sutra će sreda, još dva dana do petka

Lenjost me praši. . .ne mogu, jedva sam se sad nakanila da radim test opšte informisanosti. Matematiku nisam radila naravno... :D mrzi me muški.
No dobro..današnji dan preživesmo..malo smo polemisali o tome koliko matija ispada uvek na svakoj slici isto...ali i Damjan. o.O A čak i ja, :D barem kad se slikam sa drugima, nisam fotogenična nemam tolikooo mogučnosti... -.- :D 
Ova je jedna neviđeno bolesna slika...Matija se skoro ne vidi (eto sad je drugačiji na slici xD), Damjan k'o Damjan, makar nema onaj kez. :D A ja izgledam kao pčelarski pripravnik...ako me razumete. <3



Ipak smo Jovana i ja najkasvetnije ispale. :) :D Dobro je, nema mog Mona Lisa osmeha... 
Sutra matematiku da preživim, moram da sednem, da se nakanim da je radim, nema mi druge. 
Sad se vraćam na nauku opšteg obrazovanja kojeg nisam svesna da imam. :D 

Нема коментара:

Постави коментар