недеља, 24. март 2013.

Give yourself away, like on imagination runaway


Pesma me inspirisala. :) Nedelja, ali nije strašna. <3
Juče smo bili na maskenbal u Gimnaziji malo :D Matija je bio Žaklina. :D Čekam slike, pa da ih postavim, ali je pitanje kada ću da ih dobijem...loš kvalitet, ali dobro, momenat je bitan xD i naravno trandže! :D 
Anđela me malo fotkala...ove slike od pozadi su mi fave.



Skroz su pro. :D Ah, kad je punđa lepa, ili ono što je ostalo od nje...onda je sve lepo. :D 
Sada kad prionem na psihologiju...nisam stigla sve juče da završim, očigledno manje radim kad mi je vreme organizovano...kao da mi brže prođe, pa ne postignem sve. Čudno, obično kad ljudi organizuju radni dan, onda sve urade na vreme. Kod mene je suprotno, kad znam da nemam ograničenja, onda uradim više...
Oh well...let's go to work... :) 

Нема коментара:

Постави коментар