петак, 22. март 2013.

L'dno proleće

Fino veče, kratko, ali slatko...pre sat vremena sam se vratila, pre ponoći...bila sam sa Danicom, Anđelom, Suzom i Dušanom, i bilo je baaaš lepo... :3 



Bili smo na dobrom starom keju...štrokavom, ali dobrom, jer je hladno pa nema baš ljudi... :D Ispadoh mizantroop, ali neka. :D Suza nije htela da se slika :( pa me zaskočila...naočarko moj <3 svi smo baš zgotivili njenog dečka Dušana, skroz je opušten, KULJ dečko. :) 
Dala sam Danici poklon napokon, nakon sto godina veroJatno... :D ali dobro...to je faktor iznEnađEnja. 


Malo mi Danica pokazuje sadržaj svog novčanika...'vo 'no. :D Ahhh...pun je raznih kartica, koje nisu pare...i moj je takav često...besparica u Srbiji vlada...a tako mi se da da budem plaćeni ubica, ali ne biva, će me uapsu, pošteni uvek prvi stradaju...svaki posao je časTan. Bolje da radim nešto, bilo šta nego da sedim kući, gledam španske, indijske i turske serije, pijem kafa i pušim cigare, i kukam kako nemam pos'o!

A onda se odam socima...ee... kako sam usredsređena .
Spava mi seee. Sutra ustaaajem rano da bih učila, a posle išla na kafu kod Anđele...jaoo, sutra kad joj zabrujim u deset SatA to njoj rano... :D 
Fin petak. Sutra idem kod Kristine da gledamo film...a sledećeg petka svira IQV. Nisam nešto oduševljena, ali ću da idem, idu Matija i Damjan, kako taj luksuz da propustim! :)

Нема коментара:

Постави коментар