петак, 15. март 2013.

Proleće se sakrilo negde...

A taman sam mislila da ćemo ceo petak provesti napolju...ali nema svrhe...'l'dno je! 
Sinoć je padala kiša, kad smo izasle da se nađemo sa Marijom lila je kao iz kabla, pa je stala, pa je pao sneg. Sa 15 stepeni, na 0, gde to ima? Pretpostavljam da je nas  nevreme manje-više zaobišlo, svuda veje sneg, kod nas jedva nešto, mora da je to zato sto smo prošle godine imali haooos od snega, šta god mi ovo znacilo... :D
Već je četiri popodne, a smorila sam se...jutros smo izašle na doručak. 
Zaboravila sam da slikam pun tanjir bile smo gladne pa se brzo očistio... :)
Što smo omamljenje :D na slici...imam vilenjački nos...Milica je plava...da te boli glava...jao, zašto. :D 
Šta sam namrštotina... :D
Animal print <3 juuhuu. 
I tako...bila do distribucije da platim račune, saaamaaaa...mogu tamo da se udam koliko dugo se čeka...
Ne znam šta sad da radim, smorila sam se. Hoćuu sunceeee, neću vrućinu, ali sunce neče da smeeta...šeta mi se...gubi mi se vreme na nekom mnogo zabavnijem mestu.
Sutra se vraćam kući, Jeleni je uveče rođendan, a pre toga idem da se vidim sa Suzom. :3 Sutra će valjda biti bolje.



Нема коментара:

Постави коментар