понедељак, 22. април 2013.

šenokle...ili kako god...šenokli nema xD


A ja sam nenormalno pinki bila...ili ciklama, nažalost sam daltonista, što se tiče tih roznih boja... :( ne razlikujem ih baš najbolje. 
Prošao je zvanično ponedeljak, sutra su časovi skraćeni...posle časova idem na predstavu sa Jelenom u našoj školi, neće biti smaranja :D. A onda ću uploviti u učenjačke vode... planiram da počnem sa pisanjem maturskog rada već DVA DANA...i nešto sam počela, ali ništa konkretno :( a Srki neće da ađudira :( aj miooos dioooos. Ali dobro...snaćiću se sama svakako. :) Ko će ako neću ja. 
Kriziram za slatkišima...ali se ne dam, jer stvarnooo ne mogu....zašto mi rečenice nemaju smisla? o.O 
Uuuu <3 Lanicaaaaa. :) 
Napokooon je izdala novi singl Young and Beautiful :
predivnaaa mi je. 
Jeleni se recimo ne sviđa uopšteeeeee. :D Tj. manje nego meni, ništa posebno. Ali meni je ona...ma zarazna je...ima nešto. :D Ona je Američka Ceca Ražnatović! :D 

Нема коментара:

Постави коментар